Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

Μήνυμα του Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά, Προς τους μαθητές και τις μαθήτριες των Γυμνασίων και των Λυκείων της καθ’ ημάς Ι. Μητροπόλεως


              Αγαπητά μου παιδιά,

         Τώρα, στην αρχή της νέας σχολικής χρονιάς, σας παρακαλώ να δεχθήτε τον πατρικό μου χαιρετισμό και τις ειλικρινείς ευχές μου. Πηγάζουν από την καθαρή μου πατρική αγάπη και το ενδιαφέρον μου για σας, για την ολοκληρωμένη πρόοδό σας.
Θέλω, με όλη μου τη δύναμι, να ευχηθώ, αυτή την νέα σχολική περίοδο, να την διέλθετε με υγεία, με χαρά, με ολοπρόθυμη αγάπη στην μελέτη, με αρίστη απόδοσι στην καθημερινή σας μαθητεία για να φθάσετε στην αληθινή κατάκτηση της επιστήμης.
Επιτρέψατέ μου να συγχαρώ και τους εκλεκτούς, σεβαστούς σας εκπαιδευτικούς και να ευχηθώ ειλικρινά υγεία, φωτισμό και ενίσχυσι στο μεγάλο και κουραστικό έργο τους.
Είναι γεγονός ότι αρχίζετε την μάχη της μελέτης σας, μέσα σε ένα κλίμα χωρίς ειρήνη και γαλήνη. Καθημερινά ακούτε από εμάς τους μεγαλυτέρους στην ηλικία για δυσκολίες, φόβους, ανησυχίες, αποθαρρύνσεις, ταραχές, για αβέβαιο μέλλον. Και είναι φυσικό, όλα αυτά, να σας αφαιρούν την αισιοδοξία, τη χαρά, τον νεανικό ενθουσιασμό, την θέλησι για αγώνα, την βεβαιότητα για ένα λαμπρό μέλλον.
Αγαπητά μου παιδιά,
Θερμά σας παρακαλώ, μην επηρεάζεσθε από όλα αυτά!
Αν εμείς οι μεγαλύτεροι κάναμε λάθη, εσείς μη μένετε σε αυτά! Υψώστε τη σημαία του καθήκοντος, του αγώνος, της επιμελείας και της προόδου σας και αισιόδοξοι συνεχίστε την μάχη της επιστημονικής σας καταρτίσεως.
Το δικό σας, προσωπικό, επιτυχημένο μέλλον, η ευτυχία της οικογένειάς σας, η πρόοδος της κοινωνίας μας και η αναγέννηση της πατρίδος μας σας θέλει τολμηρούς, ανυποχώρητους μαχητές και ήρωες.
Ποτέ μη λησμονείτε μία μεγάλη αλήθεια: Δεν είσθε απόγονοι απολίτιστων και βαρβάρων λαών που στηρίχθηκαν στην ύλη και στη βία. Είσθε απόγονοι ηρώων και μαρτύρων, οι οποίοι με τις αιώνιες αξίες, με τα ιδανικά, με τις θυσίες και τις νίκες, επέτυχαν μεγάλα και θαυμαστά, μεγαλούργησαν.
Αν το θελήσετε, κανείς δε θα σας εμποδίσει να φθάσετε στην αληθινή πρόοδο.
Γι’ αυτό αγαπήστε το βιβλίο, την μελέτη του και όχι τα κακέκτυπα της επιστημονικής καταρτίσεως, τα οποία ο κόσμος της προχειρότητος και της αγραμματοσύνης επιβάλλει. Μελετήστε με σύστημα και επιμέλεια, με επιμονή. Απομακρύνατε ό,τι πρόχειρο, δελεαστικό, φιλόκοσμο και φιλήδονο που θολώνει και σας εμποδίζει να εμβαθύνετε στην μελέτη σας.
Καλλιεργείτε αρετές, αγαπήσατε τις αιώνιες αξίες, τα ιδανικά της Πίστεως και Πατρίδος μας για να γεμίσετε τον εσωτερικό σας άνθρωπο με αληθινό φως και δύναμι.
Και για να γίνουν όλα αυτά, φροντίστε να κάνετε κύριο της καρδιάς σας τον αιώνιο, τον παντοδύναμο, τον αλάθητο οδηγό των νέων, τον Κύριο και Θεό μας Ιησού Χριστό.
Με αυτό τον τρόπο παιδιά μου θα γίνετε νικητές και τροπαιούχοι, ολοκληρωμένες προσωπικότητες.
Το εύχομαι και προσεύχομαι,

Με πατρική αγάπη,

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ


† Ο ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΚΟΣΜΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου